11 września 2011

8 komentarzy:
 
Hej :)
Ale dawno nie pisałam, dziwnie wyszło :)
Ostatnio dostałam list ze szkoły. 24 i 25 września mam swoje pierwsze zajęcia, a 26 inaugurację roku.. hmm..
Ciekawe jak będzie.. Pierwszy raz śmiało mówię, że nie mogę doczekać się nowej szkoły :) w końcu będę uczyć się tego co chcę, nie będzie żadnej historii, geografii czy wosu..
Niestety właśnie dzisiaj dowiedziałam się o spotkaniu blogerek w Poznaniu (25 września) a ja wtedy jestem na uczelni.. bardzo szkoda, może załapię się na kolejne spotkanie :)

Poza tym, dzisiaj w Poznaniu piękna pogoda ( bardzo dziwne, bo w tygodniu było nijako, a weekend na prawdę fajny ) mam dla was outfit, w roli głównej sukieneczka z SH :D





Jak już wspominałam, rozjaśniałam włoski, było to drugie podejście, potem nałożyłam farbę w odcieniu średniego blondu.. No wyszło co wyszło, same oceńcie, ja osobiście lepiej czuję się w takich włoskach jakie teraz mam :)

Pozdrawiaaam !!

8 komentarzy:

  1. a jaki masz naturalny kolor włosów? :) wydaje mi się, że pasują Ci włosy brązowe, troszkę ciemniejsze niż te (kasztanowe jakby), które masz teraz :). No i po raz kolejny muszę Ci napisać, że jesteś bardzo śliczną dziewczyną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje bardzo :)
    Mój naturalny kolor to ciemny brąz :) ale w tym czuję się na prawdę dobrze, być może sama zmiana na mnie tak podziałała, bo chyba od 5 lat miałam czarne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale jesteś piękna! Zapraszam do mnie, też dopiero zaczynam .

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sukienka;p Bardzo fajnie wyglądasz;p

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochałam się w tej sukience!
    możesz mi powiedzieć jakiej jest firmy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Ty masz ładną opalenizne i wogule Ci ta sukienka bardzo pasuje.. ;)

    Śliczna jesteś ;*

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin