1 września 2014

NEW, NEW, NEW

18 komentarzy:
 
Nowy post, a w nim dwie nowości ;) Przede wszystkim mój numer jeden! Buty, nietypowe, niepowtarzalne i przede wszystkim nigdzie takich wcześniej nie widziałam ;) Jak każda dziewczyna, kobieta lubię się wyróżniać i mieć coś co trudno będzie dostać! :) Takie właśnie są te buty. Dobrałam do nich torbę na ramię w podobnym kolorze, jeansy i sweter z długim rękawem.  Dodatkowo do stylizacji dodałam trochę uśmiechu i outfit gotowy!
Buty - ROMWE
Jeansy - PULL&BEAR
Sweter - H&M

Torba - ROMWE


18 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz :) Super paznokcie :)
    Alice ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie bardzo nietypowe! jeejku mnie zawsze urzekaja te Twoje pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się taki zwyklaczek;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny look, idealny na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie wyglądasz, sweterek i butki są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Julka wyglądasz cudownie :) i piękne masz paznokcie :)) pozdrawiam Beata :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Very nice outfit. This bag is really cool!

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, wiem, że zawodowo zajmujesz się stylizacją paznokci, to może zapytam. Czy jest sens robić hybrydy na mocno rozdwajających się paznokciach? Czy trwałość po prostu będzie słabsza?

    OdpowiedzUsuń
  9. Hybryda powinna je lekko utwardzić więc możesz spróbować, ale może też się nie trzymać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wytrwałości w prowadzeniu bloga oraz z Mateuszem ;)
    Jesteś swietna !

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietna stylizacja - prosimy o wiecej takich zwyklaczkow na codzienne dni :))

    OdpowiedzUsuń
  12. paznokcie są super , ale ja zakochałam się w butach <3 :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. I am lucky that I found this web blog, precisely the
    correct information that I was trying to find!

    my webpage; please click the up coming post ()

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice information, thanks to the author. It's beneficial to me now, but in general, the usefulness and
    importance is overwhelming. Thanks again and good luck!



    My homepage: free Virtual studio

    OdpowiedzUsuń

 
© 2013. Design Mateusz Maruniak - Julia Nessa
Follow my blog with Bloglovin